A
A
A
plen
KIL - rzetelność i wysokie kwalifikacje

 

  • Firma KIL jako pierwsza i jak dotychczas jedyna firma  z Polski została członkiem niemieckiej organizacji Maritime Allianz zrzeszającej firmy branży morskiej i stoczniowej działające głównie w północnych i wschodnich Landach Niemiec. Podstawowymi celami tej organizacji są m.in. zacieśnianie wzajemnej współpracy firm w niej zrzeszonych oraz wspólne wdrażanie nowatorskich rozwiązań technicznych i technologicznych z branży morskiej. Firma KIL ma nadzieję, że partnerska kooperacja z firmami niemieckimi w ramach tej organizacji, pozwoli jej poszerzyć zakres swoich usług i znacząco podwyższy ich poziom. Więcej informacji o organizacji Maritime Allianz i jej statutowych celach znajduje się na stronie internetowej www.mao-ev.de.
  • Firma KIL wielokrotnie przeprowadzała remonty żurawi pokładowych. Nasi wysoko wykwalifikowani pracownicy mają doświadczenie w realizacji napraw żurawi nawet w specyficznych warunkach i są w stanie przeprowadzić remont sprawnie zarówno w porcie, jak i podczas podróży morskich.
  • Jesteśmy w stanie wykonać prace związane ze spawaniem podwodnej części poszycia kadłuba bez konieczności dokowania jednostki. Prowadzenie prac naprawczych z zastosowaniem tej unikalnej metody, znacząco wyróżnia firmę KIL na rynku polskim.
  • W roku 2006, w ramach zawartego z Gdańską Stocznią Remontową kontraktu, wykonaliśmy kompletny system zdalnego, hydraulicznego sterowania zaworami balastowymi na statkach typu heavy-lift – Willift Eagle i Willlift Falcon. Nasi pracownicy podczas tych prac ułożyli łącznie ponad 14 km instalacji hydraulicznej. Szczycimy się, iż mieliśmy swój wkład w nowatorską na skalę światową przebudowę tankowca (88272 DWT) na jednostkę do przewozu ładunków wielkogabarytowych.
  • Na zlecenie Polskiej Żeglugi Morskiej, opracowaliśmy dokładną dokumentację serii statków typu Mały Anglik, która umożliwiła nam następnie wykonanie gruntownej przebudowy systemu zamykania pokryw luków ładunkowych na piętnastu statkach tego typu, miedzy innymi m/s Bolesławiec.
  • Na serii statków typu Mały Anglik przeprowadzaliśmy modernizację, która miała na celu uzyskanie klasy OND czyli możliwości osiadania załadowanego statku na dnie. Ta przebudowa także wymagała od naszych inżynierów sporządzenia szczegółowej dokumentacji.
  • Przeprowadziliśmy modernizację masztów nawigacyjnych na serii statków typu B-570, która umożliwia żeglugę tych jednostek na jeziorze Erie w Stanach Zjednoczonych. Zmodernizowaliśmy również system wydechowy statku, eliminujący zasysanie spalin do pomieszczeń w nadbudówce statku.
  • Bardzo ważnym przedsięwzięciem, dotyczącym obiektów portowych, jest dla nas przebudowa i modernizacja systemu załadowczego, którą przeprowadziliśmy w elewatorze Warta, znajdującym się w porcie Szczecin.
2008 © Kil sp. z o.o. Technika okrętowa